Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Berit Pettersson - 5 februari 2012 09:11


Shit att jag inte har skrivit nåt på sista veckan    



  (riktigt så här mycke skäms jag inte)



 Jag vill ju så gärna dela med mig om min "vikiga tresa", både för att insperera och få peppning.


Det som har hänt sen sist är att jag har gått ner ytterligar nåt kg, nästan 7 nu.

Mitt band och jag håller på att synka oss, särskilt nu när graderna ute har sjunkit... Så om nån vill bekanta sig med bandet så är ni välkomna!!

Jag har fixat så att jag lyssnar på en bra bok när jag går, och jag får bara lyssna när jag går...

Vad det gäller kosten så har jag minskat lite på fettet, men suget gör sig tillkänna så fort jag äter mindre fett, så jag minskar sakta men säkert.


Igår gav jag mig på min skakmasin, idag har jag ordentlig träningsvärk i armar och rygg, (helt otrologt att den ger så mycke)... "kampen mot gäddhänget har börjat"!!  Självklart får ni komma hit och skaka loss ni oxå   



  Gör vad du kan

med det du har

där du är.


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag kommer att dela med mig mina tanker om: bantning, motion, glädje, kost, motivation,kärlek och inspiration...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards