Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

Kompis?!

Av Berit Pettersson - 28 januari 2012 09:53

                                        

   


I min värld så trodde jag att gåbandet skulle bli min bästa vän...men icke...jag jobbar på det!!



I dag är en ny dag.

Du får ut av den det du sätter in

 
 
Gunilla

Gunilla

28 januari 2012 10:55

Gå inte för hårt ut med din nya vän, då kanske ni tröttnar på varandra :) Ta små steg i taget i förändringen. Lycka till!

http://lifeinpink.bloggplatsen.se

 
Britt

Britt

28 januari 2012 22:46

Vän eller inte det är bara att bestämma sig och naturligt vis inte gå ut för hårt. Gör det till en ny vana. 10 min medan kaffet kokar på morgonen. 15 min medan grönsakerna kokar. 15 min innan du borstar tänderna på kvällen. Hitta en tid när det passar in och gör det till en vana. DU KAN BARA DU GER DIG F.N PÅ DET.// Britt

http://www.restenavmittliv.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

29 januari 2012 10:22

Spontant tänkte jag på det gamla ordspråket eller citatet:
"Håll dina vänner nära men dina fiender ännu närmare".... :-)
Vilket känns väldigt passande i denna situation.
Men jag är övertygad om att ni kommer att bli bästa vänner och bli beroende av varandra.... :-D Det måste ni ju nu när ni är sambosar på så liten yta.

Jag håller med båda de föregående talarna...
Ta små steg framåt - men ofta och regelbundet..!!!!
Visst låter det enkelt, men vi vet alla att det är enklare sagt än gjort.
Sätt upp små lagom utmanande mål och känns dig nöjd över att genomföra dem - och ännu mer nöjd om du kan överträffa dem..!!

Vi ses och hörs
Kram

http://nyalivsstilen.wordpress.com

 
Gunilla

Gunilla

4 februari 2012 10:19

Hallå hur går det? Har löpbandet och du blivit vänner än?

http://lifeinpink.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berit Pettersson - 19 februari 2012 09:15

    Det är 10 veckor och 5 dagar tills det bär av till Tailand...och min viktminskning står stilla   I går köpte jag en resväska, en jätteröd, hård, lätt (drygt 4 kg), stor (128 l), lättdragen (4 hjul)...det bara pirrade till i magen..jag fick ...

Av Berit Pettersson - 12 februari 2012 08:49

  Tack Britt för att du delade med dig till mig, jag behöver dela tankar och funderingar ibland för att komma på rätt spår igen. Jag krånglar till det emellanåt... Jag gjorde ett ambivalenskors idag. Spännande, de enda fördelar jag hittade med at...

Av Berit Pettersson - 11 februari 2012 08:12

                                                                                             Igår hade jag en skitdag, altt som handlade om mat gick åt skogen. Jag kände redan på förmiddagen att jag var fel ute, jag hade fuskat med frukost...

Av Berit Pettersson - 5 februari 2012 09:11


  Shit att jag inte har skrivit nåt på sista veckan           (riktigt så här mycke skäms jag inte)      Jag vill ju så gärna dela med mig om min "vikiga tresa", både för att insperera och få peppning.   Det som har hänt sen sist är...

Av Berit Pettersson - 26 januari 2012 19:37

Mina fötter är läkta, vikten går neråt, å jag ska se över "dieten", och prova kläder.   Äntligen är mina fötter ok, jag har behandlat dom med aloevera och skavsårsplåster (det blev blåsor på tramptynorna). Jag har lärt mig att skor behövs vid p...

Presentation

Jag kommer att dela med mig mina tanker om: bantning, motion, glädje, kost, motivation,kärlek och inspiration...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards